"הרצוג צריך להתמקד בהווה, ולהוכיח שביבי ובנט חד הם"

    אלו שמתיימרים לנתח את הנהגתו של טראמפ, זה אלו שהתיימרו לנבא את תוצאות הבחירות בארצות הברית?
    דוד קורצוייל 1 Comment on "הרצוג צריך להתמקד בהווה, ולהוכיח שביבי ובנט חד הם"

    רמון: זה נכון שביבי שתק בשעתו לקריאות להתיר את דמו של רבין, אבל זה היה פעם • יחימוביץ: נתניהו מסית נגד עיתונאים, ונגד ראשי האופוזיציה. לכן חשוב להזכיר לו מה קרה אז על המרפסת ההיא • ומה יקרה עם טראמפ?

    צילום: פלאש90
    אלו שמתיימרים לנתח את הנהגתו של טראמפ, זה אלו שהתיימרו לנבא את תוצאות הבחירות בארצות הברית?
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מחול ההסתה שעלה בימים האחרונים במדנה סביב אחריות הימין והעומד בראשו לאווירה שקדמה לרצח רבין העלה את הטונים גם בכנסת אמש.

    דווקא השר לשעבר חיים רמון מאדריכלי השמאל אומר בראיון לאבי מימרן במהדרוה המרכזית כי "הרצוג טעה שהוא שוב דש בעבר, שישאיר את זה להסטוריונים. זה נכון שביבי שתק בשעתו לקריאות להתיר את דמו של רבין, אבל זה היה פעם. הרצוג צריך להתמקד בהווה, ולהוכיח שביבי ובנט חד הם, ושניהם נגד מדינה יהודית, ועושים הכל כדי שנשאר מדינה דו לאומית לשני עמים".

    לעומתו אמרה בשידור ח"כ שלי יחימוביץ כי "נתניהו מתנהל בשנתיים האחרונות באותו דפוס פעולה שהוא התנהל לפני 21 שנה. הוא מסית נגד עיתונאים, ונגד ראשי האופוזיציה. לכן חשוב להזכיר לו מה קרה אז על המרפסת ההיא".

    מי שתפסה את תפקיד המפשר היא את התקשורת אילה חסון שטוענת כי "ההסתה נשמעת באותו ווליום גם מימין וגם משמאל. הגענו לימים שכל צד בונה את עצמו משנאת האחר. והעימות בין הרצוג לבנט היום הוכיח זאת".

    בהתייחס לתוצאות הבחירות בארצות הברית סנטה חסון ותמהה האם "אלו שמתיימרים לנתח את הנהגתו של טראמפ, זה אלו שהתיימרו לנבא את תוצאות הבחירות בארצות הברית?'. יחימוביץ אמרה כי "אני מעריכה שהשגרירות האמריקנית תשאר בתל אביב. לגבי טראמפ: הולכים אל הלא נודע".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אהבתי את המשפט: אלו שמתיימרים לנתח את הנהגתו של טראמפ, זה אלו שהתיימרו לנבא את תוצאות הבחירות בארצות הברית